Όροι Αγορών & Πολιτική Επιστροφών
Το παρακάτω κείμενο περιγράφει τους όρους που ισχύουν για τις αγορές από το κατάστημά μας, καθώς και την πολιτική μας για το πώς διαχειριζόμαστε τυχόν ελαττωματικά προϊόντα.
Τρόποι Πληρωμής
Το κατάστημά futurelife.gr διαθέτει του ακόλουθους εναλλακτικούς τρόπους πληρωμής για τα προϊόντα που προσφέρει ηλεκτρονικώς:
- Με Αντικαταβολή
- Τραπεζική κατάθεση
- Μέσω Paypal
- Με πιστωτική κάρτα: Η πληρωμή με πιστωτική κάρτα είναι δυνατή μέσω του ασφαλούς περιβάλλοντος λειτουργίας πληρωμών της τράπεζας Alpha. Σε περίπτωση πληρωμής μέσω της τράπεζας Alpha, ο ΠΕΛΑΤΗΣ συμφωνεί και αποδέχεται να υπάγεται στους όρους και στις προϋποθέσεις λειτουργίας της. Η εταιρία μας ουδόλως ευθύνεται για τις πολιτικές και τη λειτουργία της τράπεζας Alpha. Σε περίπτωση που σας επιστραφούν χρήματα διαμέσου τρίτου παρόχου πληρωμών ενδέχεται να επιβαρυνθείτε με τυχόν προμήθεια που θα σας χρεώσει ο συγκεκριμένος τρίτος πάροχος βάσει των όρων χρήσης και λειτουργίας του, για τα οποία δεν ευθύνεται η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
Τρόποι Αποστολής
Υπάρχει η δυνατότητα παραλαβής της παραγγελίας σας από την έδρα μας. Σε αυτή την περίπτωση δεν υπάρχει καμία απολύτως επιβάρυνση στα μεταφορικά σας. Για την παραλαβή από την έδρα μας θα πρέπει να έχει γίνει ήδη η πληρωμή.
Για την γρήγορη και αξιόπιστη μεταφορά των προϊόντων μας προς εσάς έχουμε επιλέξει την εταιρεία ταχυμεταφορών COURIER CENTER.
Μέσω του μεταφορέα μας παρέχεται η δυνατότητα να:
- Πραγματοποιηθεί επίδοση την επόμενη κιόλας μέρα, όταν ο προορισμός βρίσκεται εντός Αθήνας
- Επίδοση σε Προκαθορισμένη Ώρα
- Πληρωμή με αντικαταβολή, απαλλάσσοντας σας από την υποχρέωση χρήσης πιστωτικής ή προπληρωμένης κάρτας.
Ο υπολογισμός των μεταφορικών με Courier και του κόστους συσκευασίας υπολογίζεται ως εξής:
- Για κάθε παραγγελία έως 3 κιλών βάρους, το κόστος μεταφορικών είναι 3,50€
- Εφόσον η παραγγελία σας ξεπεράσει τα 3 κιλά βάρους, υπάρχει επιβάρυνση 1,00€ για κάθε έξτρα κιλό βάρους
- Για παραγγελίες άνω των 35,00€ σε αξία δεν χρεώνεται το κόστος των μεταφορικών.
- Εάν ένα ή περισσότερα από τα προϊόντα που επιλέξατε, χρειάζονται ειδική συσκευασία ψυγείου, τότε προστίθεται στην παραγγελία σας κόστος συσκευασίας ψυγείου, αξίας 2,90€
Ειδικά για τα προϊόντα ψυγείου της Τerra Vegane υπάρχει η δυνατότητα να επιλέξετε αν επιθυμείτε ειδική συσκευασία ψυγείου καθώς υπάρχει επίσημη δήλωση από τον παραγωγό πως με βάση τη διαδικασίας παραγωγής τους τα προϊόντα είναι ανθεκτικά σε βραχυπρόθεσμη μεταφορά χωρίς ψύξη, υπό κανονικές καιρικές συνθήκες. Τη σχετική δήλωση μπορείτε να την βρείτε εδώ [GR], [EN].
Όλη η διαδικασία υπολογισμού των μεταφορικών και του κόστους συσκευασίας, εκτελείται αυτόματα. Μπορείτε να την παρακολουθείτε με το έλεγχο του καλαθιού σας.
Στην περίπτωση που έχετε επιλέξει να πληρώσετε με αντικαταβολή μετρητά κατά την παράδοση της παραγγελίας υπάρχει επιβάρυνση 2,00€.
Η Futurelife και οι συνεργάτες μας λαμβάνουν όλα τα απαραίτητα μέτρα για την έγκαιρη μεταφορά της παραγγελίας στον αγοραστή στο πλαίσιο του βασικού χρονοδιαγράμματος παραδόσεων εκάστοτε μεταφορικής εταιρίας. Δεν μπορούμε να εγγυηθούμε ούτε το χρόνο άφιξης ούτε την ακριβή ώρα παράδοσης των προϊόντων της παραγγελίας, καθώς αυτά εξαρτώνται από τις μεταφορικές εταιρείες με τις οποίες συνεργαζόμαστε.
Ανωτέρα Βία
Η Futurelife δεν ευθύνεται για τυχόν καθυστερήσεις που οφείλονται σε ανωτέρα βία ή σε τυχηρά γεγονότα ή σε γεγονότα που εκφεύγουν από τον έλεγχό της. Σε περίπτωση τυχόν καθυστερήσεων η εταιρία μας θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια να επικοινωνήσει μαζί σας. Η εταιρία μας ευθύνεται για την προσήκουσα παράδοση της παραγγελίας σας στον μεταφορέα, από τη δε παράδοση ο κίνδυνος μετατίθεται στον αγοραστή κατ’ άρθρο 524 ΑΚ.
Πολιτική Τιμών
Η Futurelife μπορεί να μεταβάλει τις τιμές των προϊόντων ανά πάσα στιγμή χωρίς προειδοποίηση. Έχει επίσης το δικαίωμα να διαμορφώνει ελεύθερα την τιμολογιακή της πολιτική, να τροποποιεί τις αναγραφόμενες στην ιστοσελίδα τιμές, και να αλλάζει ή/και αποσύρει τις προσφορές οποτεδήποτε με ή χωρίς προηγούμενη ειδοποίηση των χρηστών της, οι οποίοι θα ενημερώνονται για την ισχύουσα κάθε φορά τιμή από την σχετική ανάρτησή της στην ιστοσελίδα.
Παρόλο που προσπαθούμε να διασφαλίσουμε ότι όλες οι λεπτομέρειες, οι περιγραφές και οι τιμές που εμφανίζονται στον παρόντα ιστότοπο είναι ακριβείς, ενδέχεται να προκύψουν σφάλματα. Εάν διαπιστώσουμε κάποιο σφάλμα από υπαιτιότητά μας στην τιμή οποιουδήποτε από τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, θα σας ενημερώσουμε το συντομότερο και θα σας δώσουμε τη δυνατότητα να επιβεβαιώσετε εκ νέου την παραγγελία σας με τη σωστή τιμή ή να την ακυρώσετε.
Όλες οι τιμές είναι σε ευρώ, και περιλαμβάνουν ΦΠΑ. Το κόστος της αποστολής θα χρεώνεται επιπρόσθετα όπως περιγράφεται στην παρούσα. Όλες οι τυχόν επιπλέον χρεώσεις που μπορεί να προκύψουν εμφανίζονται με σαφήνεια και περιλαμβάνονται στο «Συνολικό Κόστος», όπως επί παραδείγματι στα νωπά προϊόντα (προϊόντα ψυγείου), με την ειδική σήμανση, που περιλαμβάνουν στην τιμή τους το κόστος της επιπλέον συσκευασίας.
Επισημαίνεται ότι κάποια προϊόντα λόγου του ότι είναι τυποποιημένα και συσκευασμένα από τον προμηθευτή τους ενδέχεται να έχουν απόκλιση μερικών γραμμαρίων στο βάρος τους ανά συσκευασία, πάντοτε όμως εντός του εύρους που περιγράφεται στην ιστοσελίδα μας για μια συγκεκριμένη τιμή προϊόντος.
Σημειώνεται επίσης ότι το κόστος μεταφοράς είναι αυτό που ορίζει κάθε φορά η τιμολογιακή πολιτική της εκάστοτε εταιρίας μεταφορών με την οποία συνεργαζόμαστε. Οι εν λόγω συνεργάτες μας είναι αποκλειστικά υπεύθυνοι για τις χρεώσεις αποστολής, οι οποίοι δύνανται να μεταβάλλουν τις τιμές οποτεδήποτε.
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν είναι υπεύθυνη για τυχόν τέτοια μεταβολή των τιμών, και οι παραπάνω τιμές αποτελούν τις σημερινές ισχύουσες τιμές, σύμφωνα με τον τιμοκατάλογο του συνεργάτη μας.
Αδυναμία εκπλήρωσης παραγγελίας
Ενδέχεται να υπάρχουν περιπτώσεις, τις οποίες δεν έχουμε τη δυνατότητα να απαριθμήσουμε εκ των προτέρων, και κατά τις οποίες η Futurelife, εξαιτίας της συνδρομής ιδιαίτερων συνθηκών, δεν θα δύναται να εκπληρώσει κάποια παραγγελία.
Τέτοιες συνθήκες/παράγοντες μπορεί να είναι ένας συνδυασμός του είδους και του βάρους των προϊόντων, του τόπου αποστολής/παραλαβής, της διαθεσιμότητας ορισμένων προϊόντων ή τυχηρών γεγονότων ή γεγονότων ανωτέρας βίας.
Σε τέτοιες περιπτώσεις η Futurelife θα ενημερώνει χωρίς καθυστέρηση τον αγοραστή ή δυνάμει αγοραστή για την αδυναμία εκπλήρωσης της παραγγελίας και, σε περίπτωση όπου έχει γίνει μερική ή ολική αποπληρωμή της παραγγελίας θα επιστρέφει το ποσό στον αγοραστή άμεσα.
Ουδεμία άλλη ευθύνη θα φέρει η Futurelife απέναντι στον αγοραστή ή δυνάμει αγοραστή και κανένας όρος του παρόντος δεν θα πρέπει να εκλαμβάνεται ως εγγύηση εκ μέρους της Futurelife ότι μπορεί να εκπληρώσει κάθε πιθανή παραγγελία.
Επιφυλασσόμαστε επίσης του δικαιώματος να αρνούμαστε την εκτέλεση οποιωνδήποτε παραγγελιών έχετε υποβάλει βάσει πληροφοριών που περιέχονται στις Υπηρεσίες και μπορεί να περιέχουν λάθη ή ανακρίβειες, συμπεριλαμβανομένων, μεταξύ άλλων περιπτώσεων όπως λάθη, ανακρίβειες ή μη ενημερωμένες πληροφορίες σχετικά με τις τιμές, την αποστολή, τους όρους πληρωμής ή τις πολιτικές επιστροφών.
Ακύρωση παραγγελίας
Σε περίπτωση που διαπιστώσετε σφάλμα στην παραγγελία σας, είτε στην ποσότητα είτε στο είδος των παραγγελθέντων προϊόντων, ή αλλάξετε γνώμη μετά την online καταχώριση της παραγγελίας, μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία, μόνο αν τα προϊόντα δεν έχουν παραδοθεί στις συνεργαζόμενες εταιρείες προς αποστολή. Για την ακύρωση επικοινωνήστε με την FUTURELIFE Ι.Κ.Ε., που εδρεύει στο ΄Ιλιον επί της οδού Θέτιδος, αρ. 18 και εκπροσωπείται νόμιμα, με Α.Φ.Μ. 801893448 , Δ.Ο.Υ. Αγ. Αναργύρων, Αριθμό ΓΕΜΗ 165308303000 στο τηλέφωνο: 2102620309 και στο e-mail: office@futurelife.gr.
Επιστροφή προϊόντων
Τα προϊόντα που αγοράσατε από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα συνοδεύονταν από τα νομίμως εκδοθέντα παραστατικά (τιμολόγιο πώλησης – δελτίο αποστολής ή απόδειξη λιανικής πώλησης). Για να επιστρέψετε, με οποιονδήποτε τρόπο, προϊόντα που αγοράσατε από τα online καταστήματά μας, θα πρέπει υποχρεωτικά να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς, ώστε να το να το αποστείλετε ή να τα προσκομίσετε αυτοπροσώπως στην έδρα μας, στην διεύθυνση που αναφέρεται ανωτέρω αναλόγως του τρόπου επιστροφής που θα επιλέξετε.
Ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που προμηθευτήκατε ελαττωματικό προϊόν επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο ή στο email μας ή επισκεφθείτε την έδρα/φυσικό μας κατάστημα . Εφόσον μετά την εξέταση του προϊόντος, το οποίο πρέπει να συνοδεύεται με όλα τα παραστατικά αγοράς του καθώς και τα υλικά συσκευασίας του, διαπιστωθεί η ύπαρξη ελαττώματος τότε: θα προβούμε χωρίς επιβάρυνσή σας, σε άμεση διόρθωση ή αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο ομοειδές, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες, άλλως θα σας χορηγήσουμε κουπόνι ίσης αξίας για τις αγορές σας από το ηλεκτρονικό κατάστημά μας. Εναλλακτικά μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας από τη σύμβαση.
Μη ελαττωματικά προϊόντα
Η επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων γίνεται ασκώντας το δικαίωμα υπαναχώρησης, υπό τις νόμιμες προϋποθέσεις. Διαβάστε προσεκτικά το κείμενο που ακολουθεί προκειμένου να ενημερωθείτε για το δικαίωμα και τη διαδικασία νόμιμης υπαναχώρησης από τυχόν σύμβασή σας με την Futurelife.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Σε κάθε περίπτωση προτού προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια επικοινωνήστε μαζί μας τηλεφωνικώς ή στο email μας προκειμένου να μας εκθέσετε το πρόβλημα και να εξεύρουμε την καλύτερη δυνατή λύση σε αυτό.
Δικαίωμα υπαναχώρησης
Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε εξήγηση.
Η προθεσμία υπαναχώρησης λήγει 14 ημερολογιακές ημέρες από την επομένη της ημέρας που εσείς αποκτήσατε ή ένας τρίτος διάφορος του μεταφορέα και υποδειχθείς από εσάς απέκτησε τη φυσική κατοχή των αγαθών.
Προκειμένου να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης, οφείλετε να ενημερώσετε την ιδιωτική κεφαλαιουχική εταιρία με την επωνυμία «FUTURELIFE Ι.Κ.Ε., που εδρεύει στο ΄Ιλιον επί της οδού Θέτιδος, αρ. 18 και εκπροσωπείται νόμιμα, με Α.Φ.Μ. 801893448 , Δ.Ο.Υ. Αγ. Αναργύρων, Αριθμό ΓΕΜΗ 165308303000 για την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση με μια ξεκάθαρη δήλωση (π.χ. επιστολή που θα σταλεί με ταχυδρομείο ή ηλεκτρονικό ταχυδρομείο). Για να τηρήσετε την προθεσμία υπαναχώρησης, είναι αρκετό να στείλετε τη δήλωσή σας περί άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησής σας πριν λήξει η προθεσμία υπαναχώρησης. Τα προϊόντα που αγοράστηκαν πρέπει να επιστραφούν στην αρχική τους κατάσταση συνοδευόμενα από το σχετικό παραστατικό (απόδειξη - τιμολόγιο) πώλησης.
Το δικαίωμα υπαναχώρησης που προβλέπεται στα άρθρα 3ε έως 3ια Ν. 2251/1994 δεν ισχύει α) στην προμήθεια αγαθών τα οποία μπορούν να αλλοιωθούν ή λήγουν σύντομα, β) στην προμήθεια σφραγισμένων αγαθών τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, γ) στην προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων και δ) στην προμήθεια αγαθών τα οποία, μετά την παράδοση, λόγω της φύσης τους, είναι αναπόσπαστα αναμεμειγμένα με άλλα στοιχεία.
Συνέπειες της υπαναχώρησης
Εάν υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση, θα σας επιστρέψουμε όλα τα χρήματα που λάβαμε από εσάς, συμπεριλαμβανομένων των εξόδων παράδοσης (εξαιρουμένων των συμπληρωματικών εξόδων που οφείλονται στη δική σας επιλογή να χρησιμοποιηθεί τρόπος παράδοσης άλλος από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που εμείς προσφέρουμε), χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που θα πληροφορηθούμε την απόφασή σας να υπαναχωρήσετε από την παρούσα σύμβαση. Θα εκτελέσουμε την ανωτέρω επιστροφή χρημάτων χρησιμοποιώντας το ίδιο μέσο πληρωμής που εσείς χρησιμοποιήσατε για την αρχική συναλλαγή, εκτός κι αν εσείς έχετε συμφωνήσει ρητώς για κάτι διαφορετικό, σε κάθε περίπτωση, δεν θα σας χρεωθούν έξοδα για τέτοια επιστροφή χρημάτων, παρά μόνο εφόσον εσείς προτείνετε διαφορετικό μέσο επιστροφής των χρημάτων σας (από αυτό που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή) οπότε και θα επιβαρύνεστε με τυχόν έξοδα χρησιμοποίησης του διαφορετικού αυτού μέσου, τα οποία (έξοδα) θα αφαιρούνται από το προς επιστροφή ποσό. Δικαιούμαστε να καθυστερήσουμε την επιστροφή χρημάτων μέχρις ότου λάβουμε πίσω τα αγαθά ή μέχρις ότου εσείς παράσχετε αποδείξεις ότι στείλατε πίσω τα αγαθά, όποιο από τα δύο συμβεί πρώτο. Εσείς οφείλετε να στείλετε πίσω τα αγαθά ή να τα παραδώσετε στην έδρα/φυσικό μας κατάστημα, χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και οπωσδήποτε εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα που μας δηλώσατε ότι υπαναχωρείτε από την παρούσα σύμβαση. Η προθεσμία θεωρείται ότι έχει τηρηθεί εάν στείλετε πίσω τα αγαθά πριν από τη λήξη της περιόδου των 14 ημερών. Εσείς θα επιβαρυνθείτε με την άμεση δαπάνη επιστροφής των αγαθών. Εσείς φέρετε ευθύνη μόνο για οποιαδήποτε μείωση της αξίας των αγαθών προκύψει από χειρισμό που δεν ήταν απαραίτητος για να προσδιορίσετε τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία των αγαθών. Ο αναγκαίος χειρισμός διενεργείται υποχρεωτικά με τρόπο με τον οποίο θα σας επιτρεπόταν σε οποιοδήποτε φυσικό κατάστημα.
Ειδικότερα για την επιστροφή προϊόντων και χρημάτων:
α) Επιστροφή χρημάτων:
Ειδικά για τις περιπτώσεις της πληρωμής από εσάς με αντικαταβολή στην κατοικία σας, ή σε οποιαδήποτε περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων με το μέσο που χρησιμοποιήσατε στην αρχική συναλλαγή, η επιστροφή των χρημάτων σας, σε περίπτωση υπαναχώρησης, θα γίνεται, κατόπιν συνεννόησης, με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό σας χωρίς δική σας επιβάρυνση.
β) Μπορείτε να επιστρέψετε τα προϊόντα με τους εξής τρόπους:
- Μπορείτε να αποστείλετε το προϊόν στην έδρα της. Αφού συσκευάσετε το προϊόν, εφόσον έχει αποσυσκευασθεί, με τα υλικά συσκευασίας του, εσωκλείστε το παραστατικό πώλησης (τιμολόγιο - απόδειξη) καθώς και έντυπο δήλωσηςυπαναχώρησης που λάβατε συνημμένο στο e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας. Προτείνεται για την αποστολή η χρησιμοποίηση της εταιρείας ταχυμεταφορών (courier) που σας παρέδωσε το προϊόν.
Σε περίπτωση επαναλαμβανόμενων επιστροφών από τον καταναλωτή, η Futurelife, διατηρεί το δικαίωμα να αρνηθεί την αποδοχή επιστροφής προϊόντος, λόγω κατάχρησης του δικαιώματος υπαναχώρησης ή αντικατάστασης των προϊόντων μας (αρθρ. 281 ΑΚ). Σε αυτήν την περίπτωση ο καταναλωτής επιβαρύνεται με τα τυχόν προκύπτοντα έξοδα εξαιτίας της καταχρηστικής άσκησης των δικαιωμάτων του.
Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων
Το εξειδικευμένο προσωπικό της Εταιρείας μας, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία στο μέσω τηλεφώνου ή email ή αυτοπροσώπως στο φυσικό μας κατάστημα όπου μπορείτε να αναφέρετε οποιοδήποτε παράπονο ή πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας. Απευθυνθείτε στην έδρα/φυσικό μας κατάστημα σε περίπτωση ανάγκης για διόρθωση – επισκευή των προϊόντων, καθώς και για ό,τι αφορά στην εγγύηση των προϊόντων που παρέχει, κατά νόμο, ο προμηθευτής.